Friday, November 16, 2007

All those little things

Nå går livet jammen meg i ett. Jeg har fått meg jobb, på en kjempefin cafe på grunerløkka<3, så atter en gang finner jeg stor glede i å servere mennesker kaffe,te,øl,vin,sprit og mat. Gleden er kanskje ikke like stor for å servere disse dobbel-caffe-latte, ekstra varm, koffeinfri med soyamelk,med vaniljesmak. Puh. Mange veldig "urbane" mennesker på løkka. Lenge leve tipspenger og lønning.
I tillegg har jeg sakte men sikkert innsett at det er 14 dager til eksamen. Åj, når skjedde det? Jeg som har hatt så god tid. Nå er jeg jo helt skakk-kjørt på pensum. Shit. Jaja, full av planer og livsmot og et unormalt øl-sug skal æ prøve å vær flinkis-studenten-og-jobbe-jente-monica i iallefall 14 daga.
Oppi alt dette begynner mørketia å slå inn for fult, og alle behov som kommer krypende med kulde og mørke....(les.mann,mann,mann,mann)...
Dette e jo på en måte en fin ting å dra inn når æ har fådd det ærefulle oppdrag av Sigurd om å list opp de ti kjekkaste mennern æ veit om... Nu klare æ jo ikkje bestemme mæ førr kem som e kjekkar enn nån andre...så æ nevne nu ti kjendisa, som æ syns e kjekk...
1. George Clooney
2. Johnny Depp
3. Wentworth Miller
4. Paul Walker
5. Kurt Cobain (jadda,barndommer innhenta mæ)

Ok, æ kom på fem. Æ slit. Æ trur konklusjonen e at æ lika ekte menn bedre enn de på film. De som e ekte huska æ iallefall ka heite...:S

Ha ei nydelig helg videre:-)

No comments: