Friday, December 21, 2007

VÆRSÅSNILLVÆRSÅSNILL

Kjære julenissen.

Til jul i år ønsker jeg meg en rekke ting.
La meg oppsummere...
Først og fremst ønsker jeg meg en leilighet og flytte inn i når jeg skal flytte ut fra (desverre ikke min) elskede silo-leilighet 20.februar. Det hadde vært supert om denne befant seg på Grunerløkka,med pent bad, kjøkken, stue og et soverom. Prisen bør ikke overstige 6000 i mnd, og da inkludere strøm, varmekabler, pene møbler, hvitevarer, kabel-tv og trådløst internett. Mission Impossible? Men kjære julenissen, det fikser du vell?
Så ønsker jeg meg en ny datamaskin, en ipod classic, kitchen seriern med røde kjøkkenduppedingser, god økonomi, mange par sko, en mann og mye fritid til sosial omgang med venner til kos og fest og morro.
Jeg slenger på at jeg ønsker meg snø til jul, fred på jord og en dyp forståelse for hele neste års pensum. Flere turer til Tromsø. Flere turer til Melbu. Sydentur. Et halvår( eller mer) i New York, København, Madrid, Cuba, Amsterdam og Stockholm. Og Brasil.
Jeg ønsker at alle rundt meg skal være glade. At ting skal gå bra. Good times.

Julestemningen er på topp etter å ha sett Linn Skåber på Beat for Beat julespesial. Nå lurer jeg fælt på hva som dukker opp under treet=)

PS: Om æ ikje alltid har vært like snill, kjære julenisse, så e æ ei likanes pia...som godt kan få alt æ ønske mæ te jul...syns du ikkje?

2 comments:

Kristoffer Johansen said...

Sånn som æ lærte av "Radio radio" sin julenisse så e ikkje bilde så svart/hvitt at snille barn får og slemme får ikkje. Alle får nåkka, så snille barn får alt og slemme barn får nåkka, sånn som sokka og sånn. Så sida du e som du sjøl sir ei likanes pia får du sekkert litt meir enn sokka ;)

monica said...

Det høres låvanes ut:-) Æ gleeeda mæ!!:D