Saturday, September 1, 2007

hverdagslivet

"En dobbel caffe-latte, me vanilje" "20 malboro lights"
En utecafe i høstkulda, men nordlandsjenta kan jo ikke la det stoppe seg.
3 ex-phil bøker, kladdebøker, rosa markeringstusj, å verdens herligste penn.
Tre kvarter med lesing, og da er man overlykkelig for at noen vil henge med deg,
spille litt kort eller bare random skravle, drikke mer kaffe og røyke ca tjue sigg til.
Livet, døden og kjærligheten diskuteres over et par øl, man lager anstendig middag og legger seg å sover før 24.00 på en fredagskveld,enda det ikke er noe som forventes av en dagen etterpå.
Lysten på å danse på høytalere, shotte, drikke hvitvin av halvlitersglass, være skikkelig bakfull, spise trash-mat, være skikkelig sliten- den melder seg titt og ofte.

Men selv om det har blitt litt lite rai rai fylla, så regner jeg med at det går seg til etterhvert.. Jeg har jo kun vært blakk Oslo-student i 3 uker....Dessuten så er jeg heldig.. Jeg har funnet de beste folkene i Oslo-by allerede<3

.....jeg har iallefall fått hengt opp bilder på veggene!!

No comments: